System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Zielinie
Mieszkowice, dnia 05.08.2016r.
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
GMINA MIESZKOWICE
ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
Tel 091 4666 900, fax.: 091 4145 031.
zaprasza
do złożenia oferty cenowej na:
Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Zielinie
Zakres prac obejmuje m.in.:
- gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych w budynku sali
- czyszczenie i malowanie podłóg,
- wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i suficie,
- dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów,
- demontaż i montaż oraz zmniejszenie krat okiennych,
- malowanie krat okiennych,
- demontaż i montaż drabinek gimnastycznych,
- demontaż i montaż osłon grzejnikowych oraz listew boazeryjnych na ścianach,
- malowanie rur wodociągowych , gazowych kanalizacyjnych,
- malowanie grzejników,
- montaż narożników ochronnych i listew
- roboty elektryczne,
- wymiana kratek wentylacyjnych.
Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót, który jest elementem pomocniczym do niniejszego zaproszenia.
V Termin Wykonania zamówienia:
do 20 września 2016r.
VI Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadania wiedzy i doświadczenia:
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie najważniejsze roboty budowlane. Za jedna robotę budowlaną Zamawiający uzna remont, przebudowę, renowację obiektu o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 20 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto).
- Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy i funkcję kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
VII
Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy):
- Wykaz najważniejszych robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane
w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3. - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz
VIII
- Przedstawicielem Zamawiającego upoważnionym do porozumiewania się
z Wykonawcami jest pracownik Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach
Piotr Sobczyński – Inspektor ds. zamówień publicznych i ochrony środowiska
tel. 091 4666926. - Obowiązującą formą porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców jest forma pisemna.
- Zamawiający dopuszcza sposób komunikacji z Wykonawcami za pomocą faksu
nr 91 4145 031 lub e-maila: gp.srodowisko@mieszkowice.pl
VIX Termin związania z ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X Opis sposobu przygotowywania ofert
Oferta powinna zawierać:
- wypełniony Formularz oferty (Załącznik Nr 1).
- Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki ubiegania się
o zamówienie (zgodnie z pkt. VI). - Oświadczenia i wykazy (zgodnie z pkt. VII)
- Szczegółowa kalkulacja zaoferowanej ceny/kosztorys ofertowy.
- Sposób złożenia oferty:
- Strony oferty powinny być trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich samoistne rozdzielenie.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opisać następująco:
Gmina Mieszkowice – ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
– oferta na remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Zielinie.
Nie otwierać przed dniem 12.08.2016r. godz.10:30
- Zmiana lub wycofanie oferty.
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert określonym w pkt. X ust. 5 pkt 2. niniejszego zapytania. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu ofert zostanie przygotowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami X ust. 5 pkt 2. a koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniami „ ZMIANA „ lub „ WYCOFANIE
XI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszym zaproszeniem należy złożyć w Urzędzie Miejskim, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, w pok. nr 22- II piętro Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, w nieprzekraczalnym terminie do 12.08.2016r. godz. 10:00,
- Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom.
- Otwarcie ofert nastąpi 12.08.2016r. godz. 10:30, w Urzędzie Miejskim,
ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice pok. Nr 22 - II piętro Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska.
XII Opis sposobu obliczania ceny
- Obliczona przez Wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia,
a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu. - Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawierać elementy cenotwórcze takie jak opłaty celne i importowe oraz podatek VAT.
- Wykonawca poda cenę za wykonanie całości zamówienia, obejmującą całość kosztów związanych z niniejszym zamówieniem.
- Zamawiający informuje, iż w niniejszym postepowaniu przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
XIII Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający oceni oferty na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert:
Cena – 90% oraz oferowany okres gwarancji 10%
- Sposób przyznania punktów w kryterium cena (C):
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt. x znaczenie kryterium 90%
cena oferty ocenianej
- Oferowany okres gwarancji i rękojmi 10%
Sposób przyznania punktów w kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi (A):
- Okres gwarancji i rękojmi dłuższy od minimalnego o minimum 6 miesięcy – 2,5 pkt
- Okres gwarancji i rękojmi dłuższy od minimalnego o minimum 12 miesięcy – 5 pkt
- Okres gwarancji i rękojmi dłuższy od minimalnego o minimum 18 miesięcy – 7,5 pkt
- Okres gwarancji i rękojmi dłuższy od minimalnego o 24 miesiące – 10 pkt
Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia podpisania
protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad. Wykonawca, który poda taki termin otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „Oferowany okres gwarancji i rękojmi”
Komisja przetargowa oceni oferty sumując iloczyny uzyskane z poszczególnych kryteriów (C+A)
XIV wybór najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty.
XV Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający poinformuję Wykonawcę telefonicznie.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy zgodny z ceną podaną w oferciekosztorys ofertowy.
Załączniki:
- oferta cenowa – zał. nr 1
- wykaz najważniejszych robót budowlanych - zał. Nr 2
- wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 3
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 4
- wzór umowy - zał. Nr 5
- przedmiar robót – zał. Nr 6
Zatwierdzam
…………………………………………………………….
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zaproszenie do złożenia oferty.pdf (PDF, 257KB) | 2016-08-05 14:53:25 | 257KB | 577 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | zał_1_oferta cenowa.doc (DOC, 37KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:53:43 | 37KB | 53 razy |
2 | zał_2_wykaz robót.doc (DOC, 33.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:53:56 | 33.KB | 55 razy |
3 | zał_3_wykaz osób.doc (DOC, 34KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:54:08 | 34KB | 71 razy |
4 | Zał_4_ ośw. o spełnianiu warunków udziału w postęowaniu.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:54:17 | 35.KB | 84 razy |
5 | zał_5_projekt umowy.doc (DOC, 42KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:54:31 | 42KB | 64 razy |
6 | zał_6_przedmiar robót.pdf (PDF, 25.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-08-05 14:55:05 | 25.KB | 108 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Sobczyński | 05-08-2016 14:53:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Sobczyński | 05-08-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Sobczyński | 17-08-2016 10:05:38 |