Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Towarzystwo Miłośników Ziemi Mieszkowickiej w Mieszkowicach, złożyło do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2018 r. poz. 450), na realizację zadania publicznego pt. „ Gromadzenie zbiorów i utrzymanie izb pamiątek regionalnych i narodowych” – Wystawa pt. „Przedmioty i dokumenty związane z życiem mieszkańców".
Uwagi dotyczące oferty można zgłaszać pisemnie do dnia 20 grudnia 2018 r. do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach pod adresem: ul. Chopina 1, 74 - 505 Mieszkowice lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@mieszkowice.pl
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Oferta.pdf (PDF, 360.18Kb) | 2018-12-13 14:50:59 | 384 | |
Ogłoszenie.pdf (PDF, 27.80Kb) | 2018-12-13 14:50:59 | 347 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ryszard Niedźwiecki Data wytworzenia:
13 gru 2018
Osoba dodająca informacje
Ryszard Niedźwiecki Data publikacji:
13 gru 2018, godz. 14:50
Osoba aktualizująca informacje
Ryszard Niedźwiecki Data aktualizacji:
13 gru 2018, godz. 14:50