Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Mieszkowice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Towarzystwo Miłośników Ziemi Mieszkowickiej w Mieszkowicach, złożyło do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2018 r. poz. 450), na realizację zadania publicznego pt. „ Gromadzenie zbiorów i utrzymanie izb pamiątek regionalnych i narodowych” – Wystawa pt. „Przedmioty i dokumenty związane z życiem mieszkańców".

 

   Uwagi dotyczące oferty można zgłaszać pisemnie do dnia 20 grudnia 2018 r. do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach pod adresem: ul. Chopina 1,  74 - 505  Mieszkowice lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@mieszkowice.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Oferta.pdf (PDF, 360.18Kb) 2018-12-13 14:50:59 384
Ogłoszenie.pdf (PDF, 27.80Kb) 2018-12-13 14:50:59 347
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ryszard Niedźwiecki

Data wytworzenia:
13 gru 2018

Osoba dodająca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data publikacji:
13 gru 2018, godz. 14:50

Osoba aktualizująca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data aktualizacji:
13 gru 2018, godz. 14:50