Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Mieszkowice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

   Krajowy Sztab Ratownictwa Społecznej Sieci Ratunkowej w Łodzi złożył do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1057, z 2021 r., poz. 1038 ), na realizację zadania publicznego pt. „ Sieć Życia”.

 

   Uwagi dotyczące oferty można zgłaszać pisemnie do dnia 12 lipca 2021 r. do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach pod adresem: ul. Chopina 1,  74 - 505  Mieszkowice lub pocztą elektroniczną na adres: gmina@mieszkowice.pl


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego.pdf (PDF, 1.80Mb) 2021-07-05 11:38:49 350
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Adriana Zborowska

Data wytworzenia:
05 lip 2021

Osoba dodająca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data publikacji:
05 lip 2021, godz. 11:38

Osoba aktualizująca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data aktualizacji:
05 lip 2021, godz. 11:38