Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Mieszkowice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Ogłoszenie o złożeniu oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

Stowarzyszenie „Pactum” w Dębnie złożyło do Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach ofertę w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1327, 1265, 1812 ), na realizację zadania publicznego pt. „Szkolenie z tematu przedsiębiorstw społecznych”.

   Wszelkie uwagi dotyczące zamieszczonej oferty należy składać (decyduje data wpływu do urzędu) w Urzędzie Miejskim w Mieszkowicach lub na adres e-mail: gmina@mieszkowice.pl,  w terminie 7 dni od daty upublicznienia oferty, tj. do dnia 14 marca 2023 r.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego.pdf (PDF, 3.34Mb) 2023-03-07 10:42:40 245
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Adriana Zborowska

Data wytworzenia:
07 mar 2023

Osoba dodająca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data publikacji:
07 mar 2023, godz. 10:42

Osoba aktualizująca informacje

Ryszard Niedźwiecki

Data aktualizacji:
07 mar 2023, godz. 10:42