System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Świadczenie usług pocztowych
Mieszkowice, 28.11.2014r.
OR.271.1.2014
Gmina Mieszkowice
ul. Chopina 1,
74-505 Mieszkowice
NIP 858-173-09-44
REGON 811686544
Tel. 914666-900, e-mail: gmina@mieszkowice.pl
ZAPROSZEA DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30.000 EURO
(zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. z 2013r.,poz. 907 ze zm.)
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i
zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
oraz ich zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U.
z 2012 r. poz. 1529).
2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się jako przesyłki listowe
0 wadze do 2000 g. (Gabaryt A i B):
- zwykłe ekonomiczne - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii,
- zwykłe priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii,
- polecone ekonomiczne - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczana
i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
- polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana będącą przesyłką listową, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ja przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem najszybszej kategorii,
- polecone z poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka listowa przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
- polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
- z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę.
- gabaryt A - przesyłka o wymiarach:
a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokości 20 mm, długości 325 mm,
szerokości 230 mm.
9) gabaryt B - przesyłka o wymiarach:
- minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm, szerokość 230 mm,
- maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
- Wykonawca musi posiadać punkt na terenie miasta Mieszkowice.
- Zamawiający będzie dostarczał przesyłki listowe do wyznaczonego punktu Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00. Przekazanie przesyłek listowych przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych).
- Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru -ZPO), umieszczania nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki oraz oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę.
- Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym tj. przekazaniu przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku rejestrowanych wg kolejności wpisów w książce nadawczej dokonywanych z uwzględnieniem podziału na poszczególne rodzaje usług, przesyłki krajowe i zagraniczne, ekonomiczne i priorytetowe oraz gabaryt A i B; nierejestrowanych w podziale wynikającym z zestawienia ilościowo -wartościowego z uwzględnieniem podziału na wagę przesyłek, gabaryt A i B, krajowe i zagraniczne. Ponadto Zamawiający zobowiązany jest do sporządzenia w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy), książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawienia ilościowo - wartościowego przeznaczonego dla przesyłek nierejestrowanych.
- Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie przesyłek listowych bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
- Opakowanie przesyłek listowych stanowić będzie koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona.
- W przypadku gdy przesyłki wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania Wykonawca zapewni (dostarczy) Zamawiającemu we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Nadanie przesyłek przez Wykonawcę, objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru, jeśli nie będzie zastrzeżeń do dostarczonych przesyłek.
- Wykonawca będzie dostarczał zwrotne potwierdzenie odbioru do siedziby Zamawiającego oraz zwroty przesyłek niedostarczonych wraz z wykazem zwrotów. Wykonawca określi dodatkowo powód niepodjęcia przez adresata przesyłki listowej.
- Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 roku w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego ( t.j. Dz. U z 2003 r., Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.).
- Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru" niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia przesyłki listowej.
- Wykonawca zobowiązany jest do honorowania, obsługiwania „zwrotnego potwierdzenia odbioru" stanowiącego potwierdzenie doręczenia i odbioru przesyłki na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.).
- Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminową realizację przedmiotu zamówienia, do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Ponadto wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiającego, wymaga przestrzegania przez Wykonawcę niżej wymienionych wymogów prawnych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie:
- Skutków nadania pisma (moc doręczenia) - w szczególności zgodnie art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.) (termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego), art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r.- Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 1964 r., Nr 43, poz. 296 z późn. zm.) (oddanie pisma procesowego w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z wniesieniem go do sądu), art. 198b ust. 2ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm) (złożenie skarg w placówce pocztowej operatora wyznaczonego jest równoznaczne z jego wniesieniem).
- Skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego (moc dokumentu urzędowego) - w szczególności zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). (potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę operatora wyznaczonego).
18. Wykonawca, w przypadku gdy doręczenie przesyłki nie mogło nastąpić z powodu nieobecności adresata, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić awizo z informacją tj.:
- data wizyty doręczyciela,
- Identyfikator (lub podpis) umożliwiający na jednoznaczne ustalenie danych, osobowych doręczyciela (np. w przypadku reklamacji),
- informacja wraz z adresem gdzie adresat możne podjąć osobiście przesyłkę listową z podaniem godzin urzędowania.
19. Awizo, o którym mowa w ust. 18 jest ważne 7 dni od daty jego wystawienia.
W przypadku, gdy adresat nie stawi się we wskazanym punkcie Wykonawcy po odbiór
przesyłki, Wykonawca zobowiązany jest ponownie awizować z zachowaniem zasad
określonych w ust. 18.
- Odbierający pismo potwierdza doręczenie przesyłki listowej zgodnie z zapisami art. 37 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529). Jeżeli odbierający pismo uchyla się od potwierdzenia doręczenia lub nie może tego uczynić, doręczający sam stwierdza datę doręczenia przesyłki listowej oraz wskazuje osobę, która odebrała pismo, i przyczynę braku jej podpisu.
- W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie i inne roszczenia, zgodnie z przepisami rozdziału 8 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) i postanowieniami umowy.
- Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba oraz rodzaje nadanych przesyłek listowych może ulec zmianie. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości podanych ilości przesyłek. Rodzaje i ilości przesyłek w ramach świadczonych usług będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od podanych ilości, zaś każda z usług wskazanych w Załączniku do Oferty - Formularz cenowy musi być dostępna dla Zamawiającego.
- Rozliczenia za wykonane usługi pocztowe następować będą w okresach miesięcznych, w formie opłaty „z dołu", w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Należność zostanie obliczona jako iloczyn ceny jednostkowej zaoferowanej przez wykonawcę w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego -Formularz cenowy za dany rodzaj przesyłki i faktycznej ilości nadanych przesyłek danego rodzaju.
- Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktury za wykonane usługi na rzecz Zamawiającego z dokładnym wyszczególnieniem rodzaju usług.
- Zobowiązania wykonawcy do przestrzegania przepisów dotyczących zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych i zachowania tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w szczególności:
- Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego,
- Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.),
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne skutki działania niezgodnego z przepisami, o których mowa w ust. 1.
26. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z:
- ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529),
- Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545 z późn. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468 z późn. zm.),
4) innymi aktami prawnymi związanymi z realizacją usług będących przedmiotem postępowania, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia, oraz, w zakresie nieunormowanym umową, zgodnie z regulaminami świadczenia usług pocztowych zatwierdzonymi przez właściwy organ regulacyjny zgodnie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) oraz postanowieniami zapytania ofertowego.
- Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami zapytania ofertowego nie będą badane.
- Wzór książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawienia ilościowo -wartościowego przeznaczonego dla przesyłek nierejestrowanych zostanie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.
- Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Zamawiający nie zgadza się na zlecanie wykonania całości lub części zamówienia dalszym podwykonawcom.
- Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są zapisy zawarte w Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego - wzorze umowy.
II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Ustala się termin wykonania zamówienia od dnia 2.01.2015 r. do dnia 31 grudnia 2015 r.
III. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY.
W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty załączyć należy:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- w celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności usługi pocztowej Wykonawca załączy do oferty aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
- Wykonawca musi posiadać odpowiednie zasoby lokalowe, tj. musi wykazać, że dysponuje punktem na terenie miasta Mieszkowice (lokal przeznaczony na punkt powinien posiadać uregulowaną sytuację prawną - umowa najmu/użyczenia/dzierżawy/prawo własności do lokalu - do wglądu na wezwanie zamawiającego) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca załączy wykaz zaplecza technicznego dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia zgonie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
- Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarciu mowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający może wezwać wykonawcę w wyznaczonym terminie do wyjaśnień treści złożonej oferty lub uzupełnień złożonej oferty.
V. SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Wykonawca określi wartość oferty z uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost z zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania oraz ujmie wszystkie inne koszty i składniki w nich nie zawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBIORZE
OFERTY.
1. Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 100 %
Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu
zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie
koszty związane z realizacją zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z
polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
- Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z ust. 5 należy dostarczyć do siedziby zamawiającego tj. Urządu Miejskiego w Mieszkowicach, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice.
- Termin składania ofert upływa dnia 05-12-2014r r. godz. 14:00.
- Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
- Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
- Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
Urząd Miejski w Mieszkowicach
oraz napis:
Oferta w postępowaniu na Świadczenie usług pocztowych na potrzeby
Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach
Nie otwierać przez dniem 05-12-2014 r., godz. 14:00
- Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).
- Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert.
- Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być oznaczone jak określa pkt 5 oraz dodatkowo opisane zmiana lub wycofanie.
- Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie terminu składania ofert.
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie faksem, za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta wykonawcy pod rygorem nieważności musi być złożona na piśmie.
- Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Danuta Sajewicz
e-mail: gmina@mieszkowice.pl, tel. 91666-900
- Każda ze stron na zadanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przekazanych faxem lub droga elektroniczną oświadczeń, wniosków zawiadomień, informacji itp.
- Przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
- Dokonaną modyfikację zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którzy
otrzymali zapytanie ofertowe oraz zamieści na stronie internetowej. Wszystkie zamiany
dokonane przez zamawiającego stają się wiążące dla wykonawców.
- Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania
ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym zostaną
powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz informacja
zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
ZATWIERDZAM:
Burmistrz Mieszkowic
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1.doc (DOC, 35KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-11-28 13:44:37 | 35KB | 106 razy |
2 | załacznik nr 2.docx (DOCX, 12.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-11-28 13:44:50 | 12.KB | 77 razy |
3 | załącznikl nr 3.docx (DOCX, 12.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-11-28 13:45:10 | 12.KB | 105 razy |
4 | Załącznik do Oferty - Formularz cenowy.doc (DOC, 55.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-11-28 13:45:26 | 55.KB | 98 razy |
5 | Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.doc (DOC, 75.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2014-12-01 11:11:15 | 75.KB | 38 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Sobczyński | 28-11-2014 13:44:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Danuta Sajewicz | 28-11-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Ryszard Niedźwiecki | 01-12-2014 11:11:15 |