System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Mieszkowice, dnia 20.11.2015r.
GP.271.7.2015
Mieszkowice: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Numer ogłoszenia: 170805 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieszkowice , ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4666 900, faks 91 4145 031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieszkowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Kredyt w wysokości do 1.544 984,52 zł (jeden milion pięćset czterdzieści cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt cztery 52/100 złote) udzielony będzie na okres od 2015r. do 2025r..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2025.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca przedłoży zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Prawo bankowe (Dz. U. z 2015r., poz. 128 ze zm.). Jeżeli o wykonanie usługi ubiegać się będzie bank państwowy wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji Dziennika Ustaw, w którym opublikowano rozporządzenie o utworzeniu banku.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oferent złoży oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oferent złoży oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oferent złoży oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Oferent złoży oświadczenie na podst. art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmiany do umowy w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany te mogą obejmować m.in.: wydłużenie terminu spłaty kredytu, zmianę wysokości rat kredytowych.
2. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu lub pożyczki o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu lub pożyczki oprocentowanie kredytu lub pożyczki będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie. Z tytułu przesunięcia terminu spłaty wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mieszkowice.pl/zamowienia/tryby
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mieszkowicach ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, II piętro, Referat GPiOŚ, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mieszkowicach ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, I piętro, Sekretariat, pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zamówieniu_kredyt konsolidacyjny 2015.docx (DOCX, 21.KB) | 2015-11-20 15:53:27 | 21.KB | 672 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz_udzielenie_kredytu konsolidacyjnego.docx (DOCX, 59.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:53:27 | 59.KB | 89 razy |
2 | zal_1_oferta_cenowa.rtf (RTF, 66.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:53:45 | 66.KB | 89 razy |
3 | zal_2_osw._wykluczenie.doc (DOC, 34KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:53:58 | 34KB | 84 razy |
4 | zal_3_osw._o_spelnianiu_warunkow.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:54:19 | 35.KB | 82 razy |
5 | zal_4_grupa_kapitalowa.doc (DOC, 44KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:54:42 | 44KB | 83 razy |
6 | ND-s III kw..pdf (PDF, 264KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:55:04 | 264KB | 114 razy |
7 | Rb27s III.pdf (PDF, 880KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:55:22 | 880KB | 96 razy |
8 | RB28s IIIkw..pdf (PDF, 1.4MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:55:42 | 1.4MB | 79 razy |
9 | Rb-N III kw..pdf (PDF, 347KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:55:55 | 347KB | 81 razy |
10 | RB-Z III kw..pdf (PDF, 93.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:56:11 | 93.KB | 95 razy |
11 | uchwała RIO Nr CCCiV.485.2015.pdf (PDF, 270KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:56:31 | 270KB | 86 razy |
12 | Uchwała RIO Nr XXV.239.S.2015.pdf (PDF, 233KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:56:44 | 233KB | 76 razy |
13 | Uchwała RM w sprawie zmian budżetu.pdf (PDF, 276KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:57:02 | 276KB | 97 razy |
14 | Uchwała RM w sprawie zmian WPF.pdf (PDF, 1.2MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:57:24 | 1.2MB | 93 razy |
15 | Uchwała RM z 30.04.2015 w sprawie zmian budżetu.pdf (PDF, 392KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:57:40 | 392KB | 77 razy |
16 | doc1.NDS.2014.pdf (PDF, 215KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:58:02 | 215KB | 80 razy |
17 | doc1.Rb-27S.2014.pdf (PDF, 801KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:58:20 | 801KB | 76 razy |
18 | doc1.Rb-28S.2014.pdf (PDF, 1.3MB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:58:40 | 1.3MB | 97 razy |
19 | doc1.Rb-N.2014.pdf (PDF, 290KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:59:00 | 290KB | 88 razy |
20 | doc1.Rb-UZ.2014.pdf (PDF, 280KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 15:59:16 | 280KB | 96 razy |
21 | doc1Rb-Z.2014.pdf (PDF, 88.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2015-11-20 16:00:40 | 88.KB | 82 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | pytania i odpowiedzi_1_konsolidacyjny.pdf (PDF, 34.KB) | 2015-11-27 09:29:12 | 34.KB | 671 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja o wyborze_konsolidacyjny.pdf (PDF, 62.KB) | 2015-12-02 07:19:37 | 62.KB | 665 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Sobczyński | 20-11-2015 15:53:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Sobczyński | 20-11-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Sobczyński | 02-12-2015 07:19:37 |