System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Mieszkowice w 2017r
Mieszkowice, dnia 02.01.2017r.
Znak sprawy: GP.271.1.1.2017
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
GMINA MIESZKOWICE, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
- Tel 091 4666 926, fax.: 091 4145 031.
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Dostawę paliw płynnych na potrzeby Gminy Mieszkowice
w 2017r.
I Przedmiot zamówienia.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sukcesywne tankowanie paliw płynnych do samochodu służbowego będącego
w użytkowaniu Zamawiającego; - tankowanie paliw do kanistrów na potrzeby Ochotniczych Straży Pożarnych;
- tankowanie paliw do kanistrów na potrzeby sołectw;
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do promu rzecznego „Bez Granic”.
- Usługi tankowania określone w ust. 2 pkt. 1-4 realizowane będą w formie bezgotówkowego tankowania na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie gminy Mieszkowice.
- Usługi tankowania określone w ust. 2 pkt. 5 realizowane będą w formie bezgotówkowego tankowania. W ramach tej usługi Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć paliwo do przystani promowej w Gozdowicach z możliwością zatankowania jednostki pływającej w miejscu postoju. Przyjęcie ilościowe odbywać się będzie wg wskazań legalizowanego dystrybutora na samochodzie Wykonawcy.
- Zamawiający podaje szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa płynne w 2017r.
Rodzaj paliwa |
Przeznaczenie |
szacunkowa ilość [litr] |
Olej napędowy |
Prom rzeczny |
5000 |
Olej napędowy
|
Jednostki OSP |
3500 |
Benzyna bezołowiowa PB 95 |
Jednostki OSP |
1200 |
Benzyna bezołowiowa PB 95 |
Auto służbowe |
2200 |
Benzyna bezołowiowa PB 95 |
Sołectwa |
3000 |
II Szczegółowe informacje
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej
- Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oferta cenowa zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 1
- Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
- Oświadczenie wykonawcy o jakości paliwa – załącznik nr 3
- Sposób obliczania ceny:
- Zamawiający oceniając ofertę będzie brał pod uwagę wysokość zastosowanego upustu cenowego za 1 litr danego rodzaju paliwa, tj.aktualnie obowiązująca cena 1 litra paliwa u danego dostawcy pomniejszona o zastosowany upust (….%).
- Wykonawca w formularzu oferty cenowej powinien podać w kolumnie „cena netto i brutto za 1 litr” cenę obliczoną jako średnią arytmetyczną ceny brutto 1 litra obowiązującej u danego dostawcy z ostatnich 10 dni poprzedzających dzień złożenia oferty. Następnie należy przemnożyć średnie ceny oleju przez przewidywaną ilość określoną przez Zamawiającego i otrzymany wynik wpisać do kolumny „wartość”. Otrzymany w ten sposób wynik będzie stanowił cenę umowną brutto za wykonanie zamówienia.
- Cena 1 litra paliwa zaproponowana w ofercie oraz przewidywane ilości zakupu paliwa służą jedynie do skalkulowania ceny oferty.
- Obliczona przez Wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia,a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu.
- Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawierać elementy cenotwórcze takie jak opłaty celne i importowe oraz podatek VAT.
- Podany w ofercie cenowej proponowany upust (%) od ceny jednego litra oleju opałowego w danym dniu będzie obowiązywał przez cały okres umowy.
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
Najniższa cena – 90 %
Proponowany rabat – 10%
- Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 90 %
cena oferty ocenianej
- Sposób przyznania punktów w kryterium „proponowany upust”
Za udzielenie upustu od ceny 1 litra oleju opałowego obowiązującej w danym dniu Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
- upust w wysokości 1 % – 2,5 pkt.
- upust w wysokości 2 % – 5,0 pkt.
- upust w wysokości 3 %– 7,5, pkt.
- upust w wysokości 4 % i więcej – 10,0 pkt.
Wykonawca, który nie udzieli upustu otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „proponowany rabat”. Zamawiający oceni oferty sumując iloczyny uzyskane
z poszczególnych kryteriów (C+A).
- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami
- Osoby upoważnione do kontaktów w postepowaniu:
- Piotr Sobczyński – Inspektor ds. zamówień publicznych i ochrony środowiska, tel. 091 4666 926.
- Obowiązującą formą porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców jest forma pisemna.
- Zamawiający dopuszcza sposób komunikacji z Wykonawcami za pomocą faksu
nr 91 4145 031 oraz e-maila: gmina@mieszkowice.pl
- Opis sposobu przygotowywania ofert
oferta musi zawierać:
- wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem określonym w Załącznik Nr 1 lub formularz Wykonawcy zawierający wszystkie elementy wyszczególnione
w załączniku nr 1. - Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki ubiegania się
o zamówienie (zgodnie z pkt. II.2). - Strony oferty powinny być trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich samoistne rozdzielenie.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, które należy opisać następująco:
Gmina Mieszkowice, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
– oferta na Dostawy paliw płynnych ma potrzeby Gminy Mieszkowice w 2017r.
Nie otwierać przed dniem 10.01.2017r. godz.10:30
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszym zaproszeniem należy złożyć w Urzędzie Miejskim, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, w pok. nr 22- II piętro Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, w nieprzekraczalnym terminie do 10.01.2017r. godz. 10:00,
- Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom.
- Otwarcie ofert nastąpi 10.01.2017r. o godz. 10:30 w Urzędzie Miejskim,
ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice pok. Nr 22 - II piętro Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska. - wybór najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający poinformuję Wykonawcę telefonicznie.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z2012r, poz. 1059 ze zm.).
- Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą który, posiada stacje paliw zlokalizowaną na terenie Gminy Mieszkowice.
Załączniki:
- Oferta cenowa – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 2
- Oświadczenie o jakości paliwa – załącznik nr 3
- Wzór umowy – załącznik nr 4
Burmistrz Mieszkowic
Andrzej Salwa
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zaproszenie do złożenia oferty_paliwa_2017.pdf (PDF, 226KB) | 2017-01-04 10:10:59 | 226KB | 608 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | zał 1oferta cenowa_dostawa paliw 2017.docx (DOCX, 14.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-04 10:10:59 | 14.KB | 68 razy |
2 | zał 2 oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_2017.doc (DOC, 28.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-04 10:11:19 | 28.KB | 65 razy |
3 | zał 3 Oswiadczenie_o_jakosci_paliwa na 2016.doc (DOC, 24.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-04 10:11:32 | 24.KB | 65 razy |
4 | zał 4 wzór umowy na 2017.docx (DOCX, 22.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-01-04 10:11:51 | 22.KB | 68 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF, 43.KB) | 2017-01-12 09:04:02 | 43.KB | 594 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Sobczyński | 04-01-2017 10:10:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Sobczyński | 04-01-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Sobczyński | 12-01-2017 09:04:02 |