System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
dostawy oleju opałowego do obiektów znajdujących sie na terenie Gminy Mieszkowice w 2018r.
Mieszkowice, dnia 20.12.2017r.
GP.271.1.68.2017
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Mieszkowice
ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
tel. 091 4666 900
faks: 091 4145 031
e-mail: gmina@mieszkowice.pl
zaprasza
do złożenia oferty cenowej na:
Dostawy oleju opałowego do obiektów znajdujących się na terenie Gminy Mieszkowice
w 2018.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą do 25 000 litrów
(w skali roku) oleju opałowego lekkiego odpowiadającego parametrom zgodnych
z normą PN-C-96024:2011 – (kod CPV 09135100-5) dla kotłowni funkcjonującej w:
- Szkole Podstawowej w Troszynie ( ok. 16 000 l)
- Szkole Podstawowej w Czelinie ( ok. 6 000 l)
- Świetlicy wiejskiej w Czelinie (ok. 3 000 l)
- Minimalne parametry towaru:
- temperatura zapłonu: nie niższa niż 56°C,
- zawartość siarki: nie więcej niż 0,1 % m/m,
- wartość opałowa: nie niższa niż 42,6 MJ/kg
- zawartość wody: nie większa niż 200 mg/kg,
- temperatura płynięcia: nie wyższa niż - 20° C.
- Warunki dodatkowe:
- Dostawy oleju opałowego zapewnia Wykonawca na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do punktów wskazanych w ust. 1. pkt 1-3
- olej opałowy musi być dostarczany w dni robocze dla Zamawiającego
w godzinach 8.00 - 14.00. - Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeby Zamawiającego, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez Zamawiającego, określającego ilość dostawy.
- przyjęcie ilościowe oleju opałowego odbywać się będzie wg wskazań legalizowanego dystrybutora na samochodzie Wykonawcy, (rozliczanie i faktury mają odnosić się do temperatury rzeczywistej).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw.
- Podane w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Brak zamówienia w całości ilości paliwa określonego w ust. 1 nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy.
- Zamawiający żądania od Wykonawcy dostarczenia przy dostawie częściowej dokumentu potwierdzającego właściwości fizyko – chemiczne dostarczonego oleju opałowego. Koszt uzyskania i dostarczenia dokumentu ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego w terminie do 3 dni roboczych od każdorazowego złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego.
- Zamówienia częściowe będą składane przez Zamawiającego telefonicznie lub za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
- Termin wykonania zamówienia: 31.12.2018r.
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej
- Sposób obliczania ceny:
- Zamawiający oceniając ofertę będzie brał pod uwagę wysokość zastosowanego upustu cenowego (%) za 1 litr oleju opałowego, tj. aktualnie obowiązująca cena 1 litra oleju opałowego opublikowana na stronie internetowej dostawcy pomniejszona o zastosowany upust (….%).
- Wykonawca w formularzu oferty cenowej powinien podać w kolumnie „cena netto i brutto za 1 litr” cenę obliczoną jako średnią arytmetyczną ceny brutto 1 litra obowiązującej u danego dostawcy z ostatnich 5 dni poprzedzających dzień złożenia oferty. Następnie należy przemnożyć średnie ceny oleju przez przewidywaną ilość określoną przez Zamawiającego i otrzymany wynik wpisać do kolumny „wartość”. Otrzymany w ten sposób wynik będzie stanowił cenę umowną brutto za wykonanie zamówienia.
- Cena 1 litra paliwa zaproponowana w ofercie oraz przewidywane ilości zakupu paliwa służą jedynie do skalkulowania ceny oferty.
- Obliczona przez Wykonawcę cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty. Wykonawca powinien uwzględnić w cenie wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje, wymagania i warunki podane w niniejszym zapytaniu.
- Ostatecznie wyliczona cena oferty musi zawierać elementy cenotwórcze takie jak opłaty celne i importowe oraz podatek VAT.
- Podany w ofercie cenowej proponowany upust (%) od ceny jednego litra oleju opałowego w danym dniu będzie obowiązywał przez cały okres umowy.
- Rzeczywiste rozliczanie oleju opałowego odbywać się będzie w oparciu o iloczyn ceny jednostkowej sprzedaży brutto obowiązującej w chwili dostawy poszczególnej partii oleju opałowego potwierdzonej wydrukiem ze strony internetowej producenta oleju opałowego pomniejszonej o upust zaoferowany przez wykonawcę (dostawcę) oraz ilości dostarczonego oleju.
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
Najniższa cena – 90 %
Proponowany rabat – 10%
- Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
cena najniższa
------------------------------------------------ x 100 pkt x znaczenie kryterium 90 %
cena oferty ocenianej
- Sposób przyznania punktów w kryterium „proponowany upust”
Za udzielenie upustu od ceny 1 litra oleju opałowego obowiązującej w danym dniu Wykonawcy zostaną przyznane punkty w następujący sposób:
- upust w wysokości 1 % – 2,5 pkt.
- upust w wysokości 2 % – 5,0 pkt.
- upust w wysokości 3 % – 7,5, pkt.
- upust w wysokości 4 % – 10,0 pkt.
Wykonawca, który nie udzieli upustu otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „proponowany rabat”. Wykonawca który udzieli upust w wysokości 4 % i więcej otrzyma 10 pkt. w kryterium „proponowany rabat” Zamawiający oceni oferty sumując iloczyny uzyskane
z poszczególnych kryteriów (C+A).
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający podpisze umowę – załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2017r., poz.220 z późn. zm.) obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia.
- Oferta cenowa zgodna ze wzorem określonym w załączniku nr 1
- Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
- Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami
- Osoby upoważnione do kontaktów w postepowaniu:
- Piotr Sobczyński – Inspektor ds. zamówień publicznych i ochrony środowiska, tel. 091 4666 926.
- Obowiązującą formą porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców jest forma pisemna.
- Zamawiający dopuszcza sposób komunikacji z Wykonawcami za pomocą faksu
nr 91 4145 031 oraz e-maila: gmina@mieszkowice.pl
- Opis sposobu przygotowywania ofert
Zamawiający wymaga aby oferta została sporządzona w formie pisemnej oraz musi zawierać:
- wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem określonym w Załącznik Nr 1) lub formularz Wykonawcy zawierający wszystkie elementy wyszczególnione
w załączniku nr 1. - Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki ubiegania się
o zamówienie (zgodnie z pkt. 8). - Strony oferty powinny być trwale połączone w sposób uniemożliwiający ich samoistne rozdzielenie.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, które należy opisać następująco:
Gmina Mieszkowice, ul. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice
– oferta na Dostawy oleju opałowego do obiektów znajdujących się na terenie Gminy Mieszkowice. w 2018r. Nie otwierać przed dniem:
28.12.2017r., godz.10:30
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
- Ofertę w formie i treści zgodnej z niniejszym zaproszeniem należy złożyć w Urzędzie Miejskim, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice, w pok. nr 4 - I piętro sekretariat, w nieprzekraczalnym terminie do 28.12.2017r. godz. 10:00,
- Wszystkie oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyżej podanym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom.
- Otwarcie ofert nastąpi 28.12.2017r. o godz. 10:30 w Urzędzie Miejskim,
ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice pok. Nr 22 - II piętro Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska.
- wybór najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.
- O terminie podpisania umowy Zamawiający poinformuję Wykonawcę telefonicznie.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r, poz. 220 ze zm.).
- Informacje dodatkowe.
- Zamawiającym jest Gmina Mieszkowice, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice,
- Faktury powinny być wystawiane następująco:
- Nabywca: Gmina Mieszkowice, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice – odbiorca: Gmina Mieszkowice (adres jak wyżej) w przypadku dostaw oleju do Świetlicy Wiejskiej w Czelinie.
- Nabywca: Gmina Mieszkowice, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice – odbiorca: Szkoła Podstawowa w Czelinie, Czelin 70, 74-505 Mieszkowice
w przypadku dostaw oleju do Szkoły Podstawowej w Czelinie. - Nabywca: Gmina Mieszkowice, ul. F. Chopina 1, 74-505 Mieszkowice – odbiorca: Szkoła Podstawowa w Troszynie, Troszyn 3, 74-505 Mieszkowice
w przypadku dostaw oleju do Szkoły Podstawowej w Troszynie.
Załączniki:
- oferta cenowa – zał. nr 1
- oświadczenie wykonawcy - zał. Nr 2
- wzór umowy - zał. Nr 3
Zatwierdzam
Burmistrz Mieszkowic
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | zaproszenie do złożenia oferty.pdf (PDF, 253KB) | 2017-12-20 13:05:40 | 253KB | 499 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | załącznik nr 1.docx (DOCX, 14.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-12-20 13:05:40 | 14.KB | 32 razy |
2 | załącznik nr 2.docx (DOCX, 13.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-12-20 13:06:05 | 13.KB | 30 razy |
3 | załącznik nr 3_umowa.docx (DOCX, 20.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2017-12-20 13:06:22 | 20.KB | 27 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | protokół zamówienia publicznego_olej opałowy na 2018r..pdf (PDF, 61.KB) | 2017-12-29 12:18:05 | 61.KB | 467 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Sobczyński | 20-12-2017 13:05:40 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Sobczyński | 20-12-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Sobczyński | 29-12-2017 12:18:05 |